All tid i världen

Ja när jag "för en gångs skull" sitter här, på en lördagskväll, som alltid,
och känner mig som en fläskig valross så skulle jag väll i alla fall
kunna bidra med ett inlägg här i bloggen..

Jaha, då vill jag bara säga att jag är så fruktansvärt rastlös, vill slita
av mig håret eller dyligt. Vad kan man göra när man ska jobba imorgon,
man är pank, man fryser ihjäl bara man sätter ut lilltån utanför dörren,
alla ens polare är off, och man saknar sin kära som bor 50 mil bort?
Nej jag tänkte väll att ni visste lika lite som mig..

Inte har jag så mycket att berätta heller förutom att jag jobbat idag,
ovanligt, nej det var det inte, så det var inget nytt direkt..

Snart vill jag dra iväg till IKEA och handla lite prylar till min nya lägenhet
som snart kommer bli min helt, och inte bara på papper..

Well well, hoppas ni har en bra lördagskväll, kanske med era pojkvänner
eller flickvänner, för just nu önskar jag så mycket att min älskling var här
hos mig, då hade ingenting varit tråkigt längre..

bara för att jag saknar dig så mycket så mitt hjärta snart går sönder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0