En "såndär" dag

Ja, idag är en sån där dag ni vet när man bara vill stoppa huvet i
sanden, eller ska jag säga snön, nu när vi har fått så mycket snö, hurray..!

Igår va jag i alla fall ute med jobbet, det var mycket trevligt, men blev nog lite
för mycket öl för min del, snurrade uppåt övemora vid två tiden, och var hemma fyra,
jag gick hela vägen, blev så jävla trött när jag såg all den där mjuka snön som
bara suktade efter att få sluka och vagga mig i dess kyla och blöthet, men icke, jag
hann fram innan benen gav vika och stupade bokstavligt talat i säng..
Vaknade upp imorse och mådde.. ja, inte alltför bra. men men poor me då, mitt fel.

Såna här dagar som är en sånhär "såndär" dag, kan ta livet av mig faktiskt.. Precis
allt är fel, allt är dåligt, allt är äckligt, man är sugen på allting, man saknar sin bebis,
man skulle kunna döda en oskyldig för en påse lösgodis, det finns ingenting bra på
tv, mamma surar, jag vill flytta in i min lägenhet, ja you name it. skitdag bara, helt kasst!

Längtar som fan till nyår nu, vill bara hålla om min Älskling och aldrig släppa taget,
men just idag, på den här skit dagen, så känns det ju som att det är tusen ljusår kvar..
I själva verket är det väll cirka en vecka och två dagar, eller aa nyårsafton. snark.

Var in på Sollies blogg och läste om hennes arg "tvätt lapp" till fransgrannen, kunde ju
inte låta bli att le lite faktiskt, skadeglädje är den enda riktigt glädjen. Haha!

Nej nu ska jag nog läsa lite bloggar, käka något och sen sova, så det blir en ny
dag, och hoppas på att den är något bättre än denna!

Sleep tight babes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0