Hej mitt vinterland

Idag kom dagen då hela borlänge förvandlades till ett enda stort
vinterland. Det är så vitt och kallt ute nu, så äntligen kan jag säga
att vintern har kommit, även detta år! Mysigt, än fast vintern inte riktigt är min grej,
men man får ju inte glömma bort att det är jul och nyår på vintern åxå!

Om sanningen ska fram så är jag så jäkla trött idag så jag egentligen
inte alls orkar blogga överhuvetaget, men vad gör man inte för er.. hihi.

Har faktiskt inte gjort särskilt mycket idag, varit ner på banken med pappa
och fixat lite grejer tills jag flyttar åså, sen åkte jag ner till farmor och farfar
och där har jag varit hela dagen med min lilla solstråle och lekt, och leken
har väll förmodligen satt sina spår nu då eftersom man är helt dö trött!

Imorgon kanske det är dags att börja titta efter lite julklappar,
har ju faktiskt inte köpt en enda, panik?

Nu ska jag kolla lite på Andra Avenyn och sen gagga i telefon tills jag somnar.

Förresten, tack för era kommentarer, dom värmer!

Puss på er!

min prinsessa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0