Onsdag nu igen

Jajamensan, ännu en onsdag, en välkomen onsdag eftersom
jag njuter av min ledighet idag!

Idag ska jag springa runt och lämna tillbaks lite klappar och införskaffa
nya och sen ska jag fika och snackis med Sanna som jag inte träffat på
år och dar, det blir kul med lite nytt skvaller! Haha.

Ja jag har väll inte så mycket att uppdatera er om egentligen om jag ska vara
helt ärlig, för det har inte hänt något speciellt faktiskt, mest sovit bort förmiddagen,
sprungit mellan tv:n och datan, och hängt i telefon med Amina Sollie som med
nöjd stämma berättade att hon skulle slå till med storstädning och julpynt, så
lär väll ta mig ner till hushagen i ledighetsdagarna och skåda hennes verk, och kanske
hänga lite i gardinerna och kleta knäck i soffan :)

Nej nu får det vara bra,
ska äta kyckling pytt nu, det är inte gott.
Men.. kära vänner vad gör man inte för barnen i Afrika.

Här får ni en gammal bild på mig och Sanna.



Alltså.. min pappa ni vet, han sjunger FÖRJÄVLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0