Snart är det jul igen

Ja, bara 21 dagar kvar till jul nu, och jag har inte inhandlat EN enda
julklapp än.. döh, börjar ju få lite smått panik angående den saken
men känns som om jag har ett litet hum om vad jag ska köpa till några
i alla fall, det är så svårt dedär med julklappar..

Idag har i alla fall varit en chilling pilling dag, vaknade rätt sent, upp och satt
sig här (givet), tog en dusch, käkade frukost och kubbade ner till bussen mot kupolen
i fem meter snö, så lite piss blöt va man ju när man kom fram. Väl där kollade vi runt lite,
jag och Amina, lite saker hittade vi ju som vi fundrar på att slänga bort i julklapp, hähä!

Sen så mötte jag upp keso och hennes brolla max och spelade lite biljard på metropol.
Jag vann en gång, kessan TVÅ gånger och max vann en gång, läs efter mycket slit!
Det var roligt i alla fall och jag fick mig en del goa skratt, än fast jag inte riktigt kan acceptera
dedär med att jag bara vann en gång.. bad loser.

Nu ska jag tjöta me min älskling sen sova gött!

Hoppas ni haft en lika fin dag som jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0