Time for some update?

Oh yes it is! Happ, nu var julen över även detta år, eller aa vi
är ju inne på juldagen nu och sen har vi annandagen imorgon men
om jag säger som så att den roligaste dagen för iår är iallafall förbi..

Vad fick jag i julklapp då, sitter ni och tänker nu, jag vet det så jag ska väll
sammanfatta julklapparna lite snabbt då:
En jädrans massa flytta hemifrån stuffs (eftersom att jag flyttar om en månad)
kan tyckas vara tråkigt, men i min värld väldigt välbehövligt, ännu roligare är det
att jag har allting i rött nu, så det kommer bli så läckert! Fick lite dukar och grejs
också, en DVD, nya pyjamasar, strumpor(?), en ny morgonrock, choklad (givet),
aa sen massa annat men det står still i huvet på mig nu så örkent mer!

Aha, och som alla andra jular så är Sofia Soffan Katternas Katt Kisse Morsa Sundberg"
in town, så snart ska jag ner på "STAN" och träffa henne och Gagga massor, fan ett år
sen vi sågs nu, vi har så mycket att ta igen på bara några timmar, det blir roligt, det kan
faktiskt bli JÄVLIGT roligt, om jag känner oss rätt! :)

Och så är det mindre än en vecka kvar till... GÖTEBORG!
Vilket innebär KRAMAR och en massa tusentals PUSSAR och...
allt vad kärlek innebär, you name it!!
SNART KOMMER JAG BÄBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS! <3

Nu ska jag studsa ut, ha det fint alla, stora som små,
långa och korta, feta och smala.. nejda, men, simma
lungt ikväll era stor supare!

tack för mig.

Här kommer en bild på mig och stor suparn:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0