Välkommen tråkiga söndag

Ja kära läsare, då var vi där igen då! Återigen söndag,
en så fruktansvärd tråkig söndag, så som alla andra!

Vad har jag gjort i helgen då? Nej inte mycket faktiskt, mest
jobbat och slitit, va ut en sväng i fredags men de va väl lika tråkigt som vanligt
i den här lilla vider hålan.. Igår va jag en sväng till Amina, vi kollade lite på film,
eller jag kollade lite på film, hon somnade, den jävla korven, så aldrig mer film
sollie, hör du det nu?! Och inga fler kvarglömda godispåsar hos dig, neva!
Ni kan ju förresten kika in på hennes blogg, den står väll där någonstans bland
mina länkar, hon har gjort en julblorre, rätt fin faktiskt, och så får jag ju inte glömma
att berätta att det öppnas en ny lucka ur julkalendern varje dag! Man får faktiskt
in en sån där riktigt mysig julkänsla i hela kroppen!

Aa men nu orkar jag inte blogga mer, hej hå era ston!



Sankta Lucia / Stoet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0