Världens bästa & roligaste arbetskamrat!

Nu hade jag tänkt att skriva en rad om min trogna arbetskamrat
Lina Rajjtantajjtan, Vilken brud och vilket stjärnskott :)

Idag som på alla andra söndagar på jobbet hade vi en varsin "mikrorast",
det innebär att vi får en gratis 10 minuters rast där vi typ får gå ut och röka
eller ta en kaffe, aa ni vet såna små skit grejer så man kan ladda batterina lite..

Jag och Lina fick i alla fall våran rast tillsammans idag, så som vanligt hämtade
vi caco cream, varm choklad typ, eller aa Lina slängde in ett glas med
glögg i micron, gaggade om en massa skit samtidigt som vi drog på
oss kläderna för en snabb cigg. Väl ute ska Lina, nu mer känd som "glögg sickan"
berätta en story om nått gammalt tjabb och ska visa en spark, och halt va det, som bara
fan, i ett ögonblick senare ligger lina med huvvet mot väggen i en snödriva o glögg i hela
fejjan, håret och jackan och asgarvar! Och jag.. jag står och gapar i en halv minut innan
jag faktsikt fattar vad som hänt, och när mitt garv satt igång, då trodde jag fan i
mig att jag skulle DÖ! fyfan va vi skratta, blev ju inte bättre av att man fick upp den där
bilden i skallen för varje ny kund man fick i kassan så dom lär ju trott att man va heeelt beng!
Och hennes hår stog rakt ut sen efter all glögg, alltså en liten "glögg sickan"! Det var en
av alla roliga grejer som händer med den här crazy bruden,
glad att jag har henne på jobbet som lyser upp min dagar!

fick bara lov att skriva det, aja gonatt!


Kommentarer
Postat av: Lina

Fy fan ja ... man ville ju bara dö just då! Men kul vare HAHAHA ;)Din tur nästa gång. Puss på dä :P

2008-12-16 @ 19:18:09
Postat av: M

hahahahahahahahahaha! kan verkligen se mig det där framför mig! Åååh, tänk om jag hade så roliga arbetskamrater, kanske borde börja hos er! :P

2008-12-17 @ 21:52:46
URL: http://majiaanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0