Boringlänge

Ja, det är väll det mildaste man kan kalla den här hålan.

Idag har jag i alla fall städat och tvättat fram tills nu ungefär,
sen kom mamma, pappa och brollan hit på lite fika och snack om allt mellan
himmel och jord, hehe.. Det var trevligt med lite sällskap!

Fillisnuppen var också här tidigare idag, vi lagade lite mat och slappade
framför tv/datorn samtidigt som jag sprang upp och ner från tvättstugan.

Har gaggat lite med min fina killä en stund och nu ligger jag här,
väntar på att lollo ska höra av sig, får se om hon gör det.. Annars verkar
man bli hemma idag. Trök.

Jobb imorgon igen i alla fall sen ledig helg, underbart skönt!
Får se om man drar förbi hem till niklas på jobbet en sväng och grillar lite,
så sugen på grillat, MUMS, har ju inte gjort det än iår.

På fredag ska jag hem till mor och far och fixa över lite bilder till en CD
så jag har lite minnen kvar och även kan lägga över lite i den här burken.
Sen blir det till att träffa Nadja, ska bli roligt, va länge sen man såg henne nu!

Nästa torsdag blir det Götet. LÄNGTAR! <3

Ha en forsatt trevlig dag!

Puss och Kram vi ses på stan va, ha ha



Dagens fråga:
Är jag egenkär?
HAHA

Kommentarer
Postat av: Sanna Holst

Du ska vara egenkär, du är vacker

2009-04-17 @ 16:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0