Helgen lider mot sitt slut

Så har man "överlevt" ännu en helg då. Back to work imorgon igen!

Helgen har varit rätt skön faktiskt, I fredags gjorde jag inget speciellt,
eller jag tränade, käkade en sallad med Amina sen var jag med Nadja
en sväng på kupolen. Trevlans.

Igår så gick jag upp rätt tidigt för jag skulle följa med mamma och pappa
till valbo, brorsan skulle shoppa grejer till sitt nya rum på siljansterassen,
han köpte en rätt snygg soffa faktiskt, en vit liknande skinn soffa, och jag sprang
runt i valbo i jakt på ett par converse men kom hem tomhänt! Eller ett linne var väl
min handling, haha! Konstigt att dom inte har min storlek någonstans, men jag får
spara mig tills Göteborg, där MÅSTE det ju finnas! På torsdag åker man, det ska
bli så skönt och träffa min Älskling igen, har längtat så!

Sen igår kväll så blev det att dra iväg och grilla lite grann med jobbet, trevligt trevligt.
Kvällen slutade som vanligt på stan, där det var sten.. dött. Boring.
Så jag och fia skuttade hemåt vid halv två och deckade på stört i sängen.
Förövrigt har väll dagen varit rätt seg, mest degat, var upp till mamma och pappa
en sväng för mamma fyllde år, GRATTIS Mamma! <3

Nej nu ska jag ligga här och döna och se om Sherran slutar worket snart så
man kan få lite smaskig uppdate om hans förhoppningsvis mer händelserika
arbetsdag! Får se om Lollo kommer förbi en sväng sen också!

Ha en bra kväll everyone.



Här bjuds det på en liten bild på Borlänge i sina finare dagar.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Borde abolsut ta mej en rundtrip till Borlänge i sommar. Aldrig vart där.



Tack för en trevlig familjär läsning hos dej. Du skriver bra! :)

2009-04-20 @ 12:46:14
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0