Underbart

Det har varit så underbart nere i Göteborg, så det är
rent ut sagt pain in the as att vara hemma igen.
Jag hatar borlänge, tråkigaste jävla staden på hela jorden..

Vad har vi gjort då? Ja va har vi inte gjort? Haha.

Jag har varit med Sherran på DJ:kurs, spelat fotboll, grillat i slottsskogen,
bowlat, gått på bio, gått på stan, varit på liseberg och hälsat på lite familjevänner =)
Bäst av allt  var att titta på utsikten en kväll med min fina älskling, vårat ställe, där
ska vi tillbringa många kvällar, du och jag min kära! <3 :)

Så ja, nu väntar tio dagars jobb.. Känns ju inte alltför roligt, men vad gör man inte
för att överleva..

Men hoppas det händer något snart, vill inte skriva ut det här egentligen,
man vet ju aldrig vilka som läser bloggen ;) Haha.



Fint som fan, mycket finare än på bilden, ber om ursäkt för den dåliga
bildkvaliten, men så går det om man använder sin mobil istället för digital.



Sherran och jag vilar fötterna efter mycket promenad och mycket spel,
Sherif i "gladaste" laget! Haha sötnos <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0