Idag vill jag vara hemma och mysa

Det regnar här i Borlänge idag, spöregnar.
Jag ska snart äta lite frulle och sen bege mig till jobbet, i vanlig ordning.

Idag har jag bara lust att ligga i soffan hela dagen, kolla på massa filmer
och äta godis, det hade varit ett stort plus om sherran också va här, då hade
allt varit komplett. Jaja, man kan väll få drömma lite :)

Idag och imorgon kvar sen en dags ledighet, vad ska jag göra med
den dyrbara dagen? Jo, jag ska tvätta.. Har så mycket tvätt efter Grekland
och Göteborg så jag måste få bort det nu eftersom jag knappt är ledig nått
nu på  två och en halv vecka..

Hoppas ni får en bra dag idag!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0