Världens bästa överraskning!

Idag fick jag den bästa överraskningen man kan önska sig..

Om man har en pojk eller flickvän på avstånd så vet alla hur mycket
man uppskattar att träffas, och om han eller hon dessutom överraskar dig
och kommer till ditt jobb helt oväntat så blir man sjukt överlycklig!

Detta hände mig idag, Sherif kom till jobbet idag och överraskade mig,
så jävla chokad blev jag och så jävla glad blev jag!! Fällde faktiskt
nån tår där när jag såg han kliva ur bilen.. om sanningen ska fram, haha!
Så hade han med sig en ros till mig, hur gulligt är inte det?!
Att åka från Göteborg för min skull! Jag smälter..

En sak är klar, JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA KILLE!
Ingenting ska nånsin få förstöra våran kärlek. <3


Kommentarer
Postat av: zahida

haha ni är så sjukt söta ,

hoppas ni har de riktigt underbart nu ha de bäst <3<3

2009-08-04 @ 20:01:44
Postat av: zahida

haha , ni är så sjukt söta

helt underbara (L) , ha de så bra nu puss & kram (L)

2009-08-04 @ 20:03:14
Postat av: Matilda

Naw, så sött! :)

2009-08-09 @ 18:09:58
URL: http://matildasenkla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0