Dags för ett inlägg kanske?

Ja bloggen ekar tom, mitt huvud ekar tomt, hela jag känner
mig tom, just idag är jag inte stark.

Känner mig febrig, trött och slö. Idag är en sån där dag jag
bara vill dra täcket överhuvet och inte vakna förrens.. ja när?

Sträckt en muskel i ryggen så jag går som en 90 årig tant,
känns som om jobbet suger all must ur mig och på det så är
man mitt uppe i en flytt. Vill bara att det ska bli klart någon gång
så man kan socialsiera sig lite..

Solen skiner ute och himlen är klarblå, vädret skriker åt mig att
gå ut och ta en promenad, rensa tankarna men tiden finns inte.

Saknar min älskling så mycket så det gör ont i hjärtat.

Nej nu ska jag gå och städa ur min garderob, mycket som ska göras!

Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0