Livet på en pinne

Ja, här har vi bloggen som uppdaterar en gång i veckan..
Haha, nej men jag har haft full rulle sen i torsdags när jag
fick nyckeln till lägenheten så jag har inte haft tid att blögga.

Kan väll sammanfatta helgen lite kort då.

I fredags efter jobbet så blev det lite after work sådär,
jag och lina drog ner till S1 och pimplade någon öl så
kom kessan och lollo förbi åxå, vi drog vidare till flamman
och jag kan faktiskt med handen på hjärtat säga att det
var riktigt lyckat, vi hade skit roligt! Så igår mådde man som
man förtjänade.. var iväg och köpte tapeter och färg med mor
och far, sen hem till kessan och la mig på soffan brevid henne,
käkade pizza och bara degade fram till typ ett, då la vi oss och
snackade till typ två, sen slocknade vi som två ljus.

Nu ska jag snart iväg med mamma och stor handla,
kylskåpet ekar tomt här hemma i övermora och man får
ta det man haver, alltså inget just nu? hu.
Sen blir det väll att åka till lägenheten och se hur långt pappa
och brorsan kommit med spackling och slipning och allt va man gör!

Utöver detta så saknar jag Sherif!

Hoppas ni haft en bra helg, hejs svejs.
Förresten bilder kommer sen på lägenheten,
lite före och efter bilder, kul va? Ja jag vet!

oj så gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0