Satt och fundra lite...

på vad man behöver göra för att få en känd blogg?
Inte för att det är målet med den här skrutt bloggen,
men tanken bara slog mig.. tror inte ens jag skulle vilja
vara en topp bloggare, fan va mycket däng dom får, haha,
nej men dom får nog utstå rätt mycket ändå, tror ni inte?

Alla fall tror jag såhär, att om man vill bli en känd bloggare,
så lär man dra till med vissa lögner, med det menar jag
att man nog ska ljuga lite i bloggen för att fånga något slags
intresse hos folk, kanske måste man skaffa sig en image som
man går in i när man skriver bloggen, typ störig?
Etc, kissie, för hon är väll inte så blåst egentligen, eller?
Ett plus är nog om man är modell och har en massa fina kläder,
då vill folk kolla dagens outfit på alla fina kläder, eller på dom nya
modellbilderna som kommit ut. Homosexuell kanske? Och skriva
öppet om det, jag menar folk gillar ju skvaller och såna saker.
(Jag har INGET emot homosexuella!) Eller kanske en blogg om
en miljonär, där miljonären bara är 17 år och en snygg brud som kan
unna sig exakt va hon vill? Man måste nog vara speciell på något sätt..

Jag har inget emot dehär, för jag är en av dom som sitter och
läser dom här bloggarna, och det är ju just för att de är intressant!

Nu vart de rörigt, bäst jag är tyst!

En sak är då klar, på den här bloggen finns de då inte
mycket att suga i sig, Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0