Torsdag idag, en vecka närmare..

tills min älskling kommer! UNDERBART! :)

Nu sitter jag här igen, datanörd som vissa brukar kalla mig, kanske
stämmer lite, men vad ska jag göra när jag inte har någonting kvar
hemma, allt är ju i lägenheten, och nu är det inte långt kvar tills allt är klart,
hoppas på att det blir klart i helgen!

Uh, nu börjar fem dagar som inkluderar endast jobb.
Det ska bli givande. Så nu är jag lite off i fem dagar här igen
så ni vet, haha!

Ja, har inte så mycket att skriva som vanligt så det blir ju mest bara dö
snack här, nog bäst att jag.. stoppar här.

Förövrigt så undrar jag: VART HAR DU TAGIT VÄGEN AMINA SOLLIE?

Aa nä hoppas ni får en fin dag, jag ska väll försöka njuta till fullo nu på worket!
Hejs svejs lingonfejs <



En stackars sate som är trött på livet varannan dag och som inte riktigt
vet vad hon vill med sitt liv just i detta skede.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0