Det gäller att inte tappa tron!

Det gäller att inte tappa tron på sig själv, ger man sig fan på något
så kan man fixa det, bara man tror på sig själv!

Idag.. höll jag på att tappa den totalt, tron alltså... allt har kännts skit, och jag
kan inte sätta ord på varför. Inga cigg gör att jag får en jävla massa sjuka
madrömmar som sen förföljer mig hela dagen, så att jag tillslut nästan
tror att det är sant.. Jag har börjat blivit lätt irriterad och grinig, försökte få
bort det idag med en lång promenad och det var ganska skönt faktiskt.
Jag har bestämmt mig för att gå upp i tid imorgon, innan jobbet, kanske vid
åtta och gå samma vända igen.. Tror det är bra.

Besvikna, det kan vi alla bli..
Men idag så blev jag riktigt besviken på en person som nog står mig närmast
mitt hjärta. Det känns.. Men jag ska inte ge upp för det, snarare tvärtom,
jag ska peppa mig och känna mig bättre och duktigare!

Nej nu ska jag koka nudlar och titta på Beck.
Ha det bra.

Saknar Sherif.


Kommentarer
Postat av: mamma

Du är jätteduktig Sandra, du kommer att klara att vara rökfri, jag ska ta tag i det igen nu när allt annat lägger sig. Snälla, börja inte röka igen!!!/Kramar från mamma

2009-08-01 @ 09:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0