Icke rökare, dag 1 forts..

Fyfan! Jag vill slita av mig håret, jag vill slita av mig huden, jag vill
slita av mig dehär jävla plåstret, tända en jävla cigg och bara suga
in de där giftet! Håller jag på att dö? Nej.. Det kommer troligen att
bli så mycket värre.. Dag ett och jag rökte min sista cigg imorse:
07:30, till och med det la jag på minnet, när jag drog i mig den sista
canser pinnen...

Det kryper i benen, jag knölar i mig vindruvor som jag varvar lite med
tuggumi. Ringer folk så jag har något annat att tänka på än den där
jävla cigaretten..

Och inte nog med det, en viss person har glömt sina ciggaretter här,
så det finns cigg i lägenheten, som bara ligger och skriker:
SANDRA STOPPA MIG I MUNNEN SÅ MÅR DU BÄTTRE!?
Jag tänker, lögn din jävla cigarett jävel!

Pain in the as.

MEN KOM IGEN!

Jag måste fixa detta!



Förutom skitrökningen så har jag blivit gudmor idag till världens
sötaste Elsa <3

Kommentarer
Postat av: Susanne =)

YOU KNOW YOU CAN DO IT!

slå en pling till mej när du har tid^^

puss på dej!

2009-07-23 @ 00:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0