Icke rökare, dag 3 forts..

Jahapp, då har man snart klarat av ännu en dag.
Som pappa sa till mig; Sandra, varje dag är en seger!
Tyckte det var några väl valda och bra ord från honom :)

Jobbigt äre som fan, svettas och har huvudverk, och vart man
än vänder skallen ser man rök från en cigaretter eller nån som drar
ett grovt halsbloss, och det frestas.. men samtidigt inte,
nånstans vet jag att jag inte ska röka och jag tror att den delen av mig
har blivit starkare, när man klarat tre hela dagar vill man inte sumpa
dom med en cigg och sen börja om på nytt, skulle kännas förjävligt drygt.

Snart kommer Amina hit, och vi ska titta på Mammut, det blir nice,
har velat sett den så jävla länge nu!

Men innan dess ska jag slänga ihop en sallad, tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0