Idag har jag varit dutti!

Vaknade av en hel natt men en skön sömn,
skulle gå upp vid elva var tanken men så blev inte fallet,
vid tolv kom jag upp, degade ett tag så tog jag tag i den "efterlängtade" städningen!

Städat fram tills nu, hela lördagen borta, men men.. så går det när man inte
orkar ta tag i det på vardagar, bara badrummet kvar nu men det tar jag imorgon.
Två tvättmaskiner kvar åxå men sen blire slappt!

Blir en lugn kväll med godis och film med kessan, skönt skönt :)

Igår va de midsommar och de sög,


Kommentarer
Postat av: Matilda

Gav mig in i en storstädning i dag ja, som jag inte ser något slut på. :S Så jävla drygt!

2009-07-04 @ 20:44:29
URL: http://matildasenkla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0