6 månader

Idag är det ett halvt år av lyckliga dagar.

Dina hjärtslag har blivit min musik, dina andetag min atmorsfär.
Jag är så beroende av ditt leende att varje gång du ler vill jag be dig le lite till.
Det finns bara en person som gör mig hel, och det är du.
Du har blivit min tröst och det enda stället jag kan gråta ut på är i din famn.
När jag stänger mina ögon så är det du som finns bakom mina ögonlock.
Du är det finaste i min värld, och jag är så glad att du är min!
Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta och
Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: shero

hjärtat vi syns nästa torsdag;)

2009-03-23 @ 17:16:58
Postat av: josephine

den tjugoandre september tjugohundraåtta.. det är den dagen som jag tro att både du och jag alltid kommer komma ihåg med lycka.. det är våran dag i det.. haha nu lät det som det va din och min men det är ju din och sherifs och min och tugras.. ha det bäst gumman..

2009-03-24 @ 23:38:23
URL: http://jusefajne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0