Alltför länge sen!

Ja det kan man verkligen säga.. men som många av er säkert
redan vet så har jag ju flyttat till mitt egna place nu, två veckor sen
ungefär, nästan tre snart tror jag. Inga bilder har kommit heller som
jag lovat. hm, men saken är den att jag inte har skaffat mig någon dator än.

Så nu bor man själv då, skönt men endå jävligt ensamt, klart man längtar
hem ibland, back to mother, men.. man är väll "stor" nu så jag antar att det
är nu livet börjar och man bör ta sig i kragen och börja göra vardagliga och
ganska så tråkiga sysslor som alla vuxna människor gör.

Det har väll inte hänt speciellt mycket, jag jobbar och står i som vanligt
och håller mig lika kär som sist jag skrev.

Sitter hos mamma och pappa nu och lånar datorn lite,
känner mig rätt efter i internet världen för tillfället, man ligger efter i alla
blöggar, man ligger efter på fejjan, man ligger efter på Andra Avenyn,
ja allt. De är rätt skönt men ibland får jag panik av att inte ha någon dator..

Imorgon är det lördag och vi ska ut och svira lite med jobbet,
det kommer bli grymt, hoppas jag!
Jag och Lina är i alla fall fett taggade! Haha, då är allt som det ska!

Ska försöka uppdatera lite mer, bara jag får tag i en dator.
Snart åker jag till Götet igen så det blir kanske lite uppdate därifrån,

Ha det bra alla.

Peace

and

Love

over and out. / S


Kommentarer
Postat av: mami

än´te könstigt...när man bor hemma då längtar man till en egen lägenhet o när man flyttat då längtar man hem...en tröst att det är så för alla, njut istället av allt du kan göra utan att någon lägger sig i, man glömmer lätt allt man tyckte var drygt när man bodde hemma!! Matlagningskonst o allt annat kommer med tiden, se fram emot ljusare tider och ett härligt "fritt" liv, gammelhemmet finns alltid kvar o du kan åka "hem" när du vill, sängen finns kvar..Du är en stor "flicka" nu och det här kommer du att fixa, vi tror på dig och stöttar dig när du behöver!/Kramar från mami o papi

2009-03-11 @ 18:16:11
Postat av: sanna

superfint skrivet av din mamma verkligen. vill att du ska veta att jag stöttar dig i allt jag med! big love to you. ha så mysigt i götet nu, du är värd de bästa!!! puss!

2009-03-13 @ 17:09:23
URL: http://sannaholst.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag skulle vilja se lite bilder från lyan :) Skulle vara jätte kul att se hur du har det :)

2009-03-16 @ 18:13:17
URL: http://majiaanyberg.blogg.se/
Postat av: sanna

smaken är som baken...delad :)

2009-03-18 @ 14:07:33
URL: http://sannaholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0