Händelserika tisdag

Skulle man kunna kalla det i alla fall :)

Vaknade av ett mess imorse från min farbror att lillflickan
äntligen kommit till världen, en liten Elsa :)
Så nu har Agnes blivit storasyster, minns när hon va sådär
liten, tiden går bra snabbt, det gör den!

Sen ringde sollan och gaggade lite och vi kom överens
om att vi skulle ta oss ann ett gympass, och det gjorde vi.

Efter gymmet var jag DECKAD eftersom jag inte tränat på så länge,
men jag tog mig endå i kragen och började städa här hemma,
så skönt när de är klart, men lär väll få dammsuga 350 gånger till
innan Sherif kommer, blir ju så grusigt härinne på en gång. snark.

Sen lagade jag stuvade macaroner och köttbullar och till min
förvåning så blev det faktiskt riktigt gott!

Jag ska betala tillbaka på skatten..
19 kronor?

Nej nu ska jag och jennie strax titta på sista avsnittet av..
Den RÄTTA dicken för rosing, och det kommer såklart bli
nittonåriga hugo som kammar hem segern?
ÅHÅ hoppas han gör nått oväntat, typ:
"jag har slagit vad med mina kompisar, bye transan"

Snart är det torsdag också, å va jag längtar! <3

Hej hopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0