Varm om hjärtat

Postat av: mami

än´te könstigt...när man bor hemma då längtar man till en egen lägenhet
o när man flyttat då längtar man hem...en tröst att det är så för alla, njut istället
av allt du kan göra utan att någon lägger sig i, man glömmer lätt allt man tyckte
var drygt när man bodde hemma!! Matlagningskonst o allt annat kommer med tiden,
se fram emot ljusare tider och ett härligt "fritt" liv, gammelhemmet finns alltid kvar
 o du kan åka "hem" när du vill, sängen finns kvar..Du är en stor "flicka" nu och det här
 kommer du att fixa, vi tror på dig och stöttar dig när du behöver!/Kramar från mami o papi


Dehär brukar jag titta på när jag känner mig ensam och liten på jorden,
jag blir varm om hjärtat och allt känns faktiskt mycket lättare för en stund.
Tur att jag har en sån fin och hel familj som jag har, jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0