Min lediga dag

Idag har jag haft min lediga dag ett, och imorgon ska jag ha min
lediga dag två innan det skall börjas slitas igen.

Började dagen med att ta en rejäl sovmorgon, vilket jag nog behövde,
sen drog jag iväg med Carro och Johan och käkade på pronto,
jobbet bjussa ju på pizza som vi missade i fredags :P

Sen åkte jag hem, degade på soffan ett tag och tog mig tillslut i kragen
och började på och städa, sen klickade de till i telefon och på en timme
så var Sanna här, hann i alla fall klart med köket och badrummet, resten
får jag väll ta igen imorgon när jag ändå ska tvätta hela dagen, uh!

Jag och Sanna gick iväg och handlade lite sen lagade vi lite spaghetti och
köttförsås, det var gött, men undra om våra magar också tyckte det? Haha.

Nu ligger jag och äter salta pingviner och kollar på tv.
Så det var väll allt jag hade för idag.

Hoppas ni haft en bra dag!



Jag och Sanna hade trökigt förra sommarn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0