Och livet rullar på..

I sin vanliga takt..
Bara fem jobb dagar kvar då sen en dag ledig, SKÖNT!..

Ja.. Vad ska man skriva.. Vet egentligen inte om jag har något
att skriva om, eller.. har tusen grejer i mitt huvud med vet lixom
inte vart jag ska börja någonstans..

Sommaren är snart här, baby får sommarlov men jag ska fortsätta jobba.
Ser fram emot agusti då man får två veckor ledig i alla fall, hoppas på att
Sherif får jobba lite åxå så vi kan åka på vår lilla trip till Mallorca, Alcudia.
Vill dit av hela mitt hjärta, fan va skönt det hade varit!

Finns så mycket saker jag skulle vilja skriva ner här men som jag nog inte
borde göra förrens det är helt klart..

Jaja, ska väll dra mig iväg till jobbet om en stund, känns som att jag kan
dra dit en madrass och sova i personalrummet i stället för att åka hem dom
här timmarna i mellan, känns som man ändå är där mer än man är hemma..
Haha, men man ska inte klaga när man får jobba!

Hoppas ni får en fin dag!
Själv ska jag slita hela dagen lång.



Och som alla andra dagar
när du inte är med mig,
fattas du mig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0