Åh vilken "underbar" dag!

Vaknade inatt av ett jävla magknip som smärtade ända tills jag vaknade
vid klockan åtta..

Började jobba vid tio.. Gick väl okej i början, men sen när det började
mörkna redan vid KLOCKAN fyra kände jag att mina ögon började
falla ihop likt rullgardiner. Bara att hålla ut tänkte jag, en timme kvar
sen får jag gå hem och laga efterlängtade pannkakor!

Ja men visst.. Smeten fixade jag ihop lätt som en plätt med hjälp
av min kokbok (ja jag är inte så värst duktig på mat) men sen gick allt snett.
Pannkakorna ville inte som jag ville, inte en enda pannkaka blev det,
snarare något som liknade någon form av äggröra..
Men okej, det går väl att äta med lite sylt tänkte jag (köpte sylt på vägen hem)
Nix pix, då fick jag inte upp sylt burken, hell yeah, degiga pannkakor som
inte var värst goda, det bästa av allt är ju att man får ha det i matlåda imorgon
till jobbet när man har mördar passet 12 till 20.15, känner mig så.. LYCKLIG! (NOT)

Som grädde på moset ska jag tillbaka till jobbet strax på möte,
ljuvligt!

Hoppas ni har haft en härligare dag!

Förresten sa jag att det regnar i Borlänge idag, OVANLIGT!?




Kommentarer
Postat av: Matilda

haha, lyckad dag! ^^ Kan trösta dig mig att jag brukar jobba 11:00 eller 12:00 till kl 22:10. Det värsta som finns är långa arbetspass! Stort minus!

2009-10-27 @ 23:36:08
URL: http://matildasenkla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0