Och en liten ursäkt kanske

Jag har inte uppdaterat på skitlänge nu, sorry, men min dator
har strejakat, har typ inte kunnat gå in på någon sida alls..
kasst som fan, men nu är jag back on track.. Idag i alla fall, haha.

Ja vad gör jag?
Sitter och lyssnar på musik och väntar på att Carolajn ska komma hit
så vi kan åka till rättviks marknad, najs prajs!

Ihelgen vet jag inte riktigt vad som händer..
Men jag vill göra nått ROLIGT!

På Torsdag åker jag till Götet igen, längtar! <3

Aja vi hörs.

Förresten.. Kan någon fixa min design?
Jag spyr på denhär.. så ful!

Haj.


Kommentarer
Postat av: Collins

gott att du e back on track igen :)

2009-10-02 @ 23:23:00
URL: http:// www.collinslutherzola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0