En söndags natt på vasagatan

Ja, här sitter jag, har nyss cammat med sherran och kollat runt
lite bloggar, facebook osv.

Jag överlevde dagen, var inte så farligt som jag trott.. Trodde jag
skulle vara typ döende hela dagen, men det gick över rätt snabbt i alla fall!

Kvällen igår var rätt rolig, jag och fia dansade som fan!
Dansa är ju svinkul så det var nog det som fick det att bli en lyckad kväll :)

Annars har jag varit till mor och far idag och käkat lite mat, hatar att laga mat
till mig själv och käka själv så.. Mamma vill komma hit på fika, hon har tjatat
ett tag nu så jag lär väl ta tag i dehär nu och röja lite och bjussa hem dom på
nå göttans. Vi kollade på dedär programmet Djurens Ö, det är rätt bra, tyckte man
blev ganska berörd.. Och ironiskt nog så såg jag en liten igelkott mitt på stan när
jag var påväg hemmåt, stackars liten.

Imorgon ska jag jobba i några timmar sen ska jag försöka hitt på nå roligt,
oh jusste, fan, imorgon skulle jag ju börja spinna på cykeln som jag dragit hit,
måste göras, för nu börjar man bli lite väl rund om magen, usch!

Förövrigt så har jag världens bästa pojkvän som jag älskar mest utav
allt på den här jorden! <3 (SHERRAN, KÄNN DIG MANAD OCH KOMMENTERA, HAHA!)




Bild från igår kväll, jag och fillisnuppi! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

tjena FÄSTing ;) snygg tröja. tyckte jag förtjänade ett eget inlägg men aja..

2009-09-07 @ 01:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0