Min kärlek



Vart ska jag börja, och hur ska jag börja, det är alltid lika svårt att sätta ord på känslor.

Jag vill kunna förklara för dig, hur mycket du betyder för mig, hur glad du gör mig, hur du
varje dag får mig att orka gå upp på morgonen, hur du får mig att le än fasten du
inte är här hos mig, hur du kan vända det dåliga till något bra, hur du får mig att orka kämpa,
hur du kan säga till mig att du älskar mig än fast jag är sur och tvär.

Du vet nog inte själv, vilken fin och underbar människa du är, med världens största hjärta
och med världens finaste ögon så kan du nog få hela världen på fall. Men den här gången
så var det min tur att bli den lyckligaste tjejen på jorden, det var jag som fick dig, det var
min pojkvän du blev, och aldrig någonsin vill jag gå misste om dig, för jag kan helt ärligt
säga att du är det allra bästa som hänt mig, någonsin!

Jag hoppas att vi går där med våra rullatorer när vi är 90 år, eller att vi sitter på något av
våra barnbarns kalas och äter tårta och lever tillbaks till våra unga dar.

I mitt hjärta kommer du alltid att ha den största platsen,
vad som än händer. För du är den jag älskar mest av allting!

Kommentarer
Postat av: zahida

FYFAAN !! va sööööööööööt !<3

2009-09-08 @ 13:21:24
Postat av: Collins

Vackert Skrivit :)

2009-09-10 @ 18:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0