Idag är jag nöjd

Yes! Idag känner jag mig nöjd med mina insatser.
Både på jobbet och i hemmet.

Imorse gick jag upp tidigare så att jag skulle hinna dra av golven här
hemma med min kära gula dammsugare och även hinna diska lite.
Hann även med ett litet besök, Lollo var förbi på en snabbkaffe och vi
tjattrade lite Cambridge. Jag funderar seriöst på att ge det ett ärligt
försök, tänk om det fungerar? Eller det är klart det fungerar om man
bara har viljan.. Och det betyder ju bara en sak: BEACH 2010! Höhö.
Ja, nej men jag tror jag ska prova som sagt! We will see.

På jobbet tog jag tag i lite ombyggnation, på kära byggavdelningen.
Vilket jag blev mycket nöjd med. Haha, men det märkte nog alla.
Skönt att känna att man gjort en bra insats för engångs skull?

Nu ligger jag här på soffan helt utslagen av all macaroner och korv
som jag nyss stoppat i mig och kollar på Tv. Mickis kanske kommer
förbi en sväng om hon orkar men det visar väll sig..

Annars är jag ledig i tre dagar nu och det ska bli ljuvligt efter nio
dagars kneg!

Imorgon ska jag hem till farmor och farfar,
och det ska lilla Elsa också, wii :)

Puss på er och jag säger TREVLIG HELG ;)


Kommentarer
Postat av: amanda

synd att du inte kan följa med imorgon. hade varit kul!



förresten, nu har jag gjort ett axelsmycke! :D happy happy! d;

2010-02-26 @ 01:49:37
URL: http://amandaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0