Jobbig dag idag

Ja idag har det varit en dryg dag..
Jobbat från halv tolv till kvart över åtta och kännt mig seg typ hela dagen.
Så skönt att komma hem, ta en dusch och slänga sig på soffan!

Fan va jag vill klippa mig.. As mycket. Men vågar inte gå till frissan,
det har gått för lång tid, dom kommer raka av mig håret, eller åtminstone
klippa mig skit kort! Det vill jag verkligen inte.. Så jag håller på och försöker
hitta någon som man känner igen som kan agera frisör åt mig. Haha..

En jobb dag kvar sen ledig i helgen, fan va gött det ska bli :)
Ska träffa min guddotter på fredag, ska bli så kul, sötast är hon.
Sen på lördag blir det att åka till Gävle med: Fia, Marre och Mickis,
shoppa lite och träffa Becca tror jag det blir :)

Nej nu ska jag fortsätta kolla på efterlyst.

Puss på er babes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0