A cinderella story

Ibland har jag svårt att ta in att du verkligen är min,
du är bland det bästa som hänt mig i mitt liv.
du förstår mig, stöttar mig, skrattar med mig, gråter med mig,
finns där när jag behöver dig, lyssnar på mig, säger när du tycker något är dåligt,
eller när du tycker att något är bra, du är bara bäst. Jag tror aldrig att jag har haft
någon kille i mitt liv som förstår mig så som du gör. Jag tror aldrig jag haft någon kille
i mitt liv som verkligen på  allvar kunnat visa mig vad riktigt kärlek är.

förutom du, min ängel, min stjärna, mitt hjärta, mitt lugn..
Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Yeah! Sandra is back in buisness! =D haha.. skön läsning igen nurå =)

2008-11-17 @ 20:10:13
URL: http://wigwam.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tackar för fin läsning i din nystart gummeligumman, man kan ju undra vad som försigår på din planet =) Fortsätt!

2008-11-17 @ 21:12:18
URL: http://sannaholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0