Alltså din stora feta loser!

Jag hatar dig.
Jag hatar dig för allt du har gjort mot mig, och jag önskar så innerligt
att jag kunde ge dig dubbelt så mycket skit tillbaka, och att du skulle
få utså riktig jävla smärta, du leker dig genom livet som en jävla pajas,
förresten, du har inget liv, du är en no lifer, ingenting har du, inte ens ett jobb.
värdelös. så värdelös är du, tänker inte nämna något namn men jag hoppas
verkligen att du läser dehär, för jag vet att du kommer ta åt dig så mycket!
Vill aldrig mer se dig, eller ha något med dig att göra, jag hoppas verkligen
att jag slipper det också. Jag förstår inte hur jag kunnat haft dig i mitt liv ens..

DU ÄR SÅ ÖVER,
Fatta det, inbilla dig fan inte att du fortfarande har en plats
i mitt hjärta, för du är så ute i mitt liv som det går.

DU ÄR DÖD FÖR MIG, DÖD.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0