Är det blogg krig du vill ha?

Ja lilla Louise Wikar har visst gått och blivit kaxig på senare dar,
och mer eller mindre tigger ett kok stryk här från övermora!

Men serru "Äre blogg krig du vill ha så äre helt okej för jag tänker inte backa för
någon bloggare?!" Förstår du vad du gett dig in på, jag tror inte du hajar?
You dont get it, din lilla jäkel.. Våga dig hit du, jag säger bara VÅGA!

Jag har kavlat upp tröjärmarna, jag står här och väntar, boxar lite lätt i
luften, so come on girl, what a hell are you waitning for? WA?

Mohah, tror nog faktiskt tyvärr inte att du kommer levande ur dehär.
Dehär är ingen lek Louise, dehär är på riktigt!

Du har just startat 3:VÄRLDSKRIGET!



Kommentarer
Postat av: Maria J

AbSOLUT! nu är de krig! men jag ska bli en trogen läsare !!! haha, inte fått lollos adress än bara! ;)

kram på dä

2008-11-18 @ 20:40:07
URL: http://mariajonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0