Blogg torka här ser jag

Ja, det har de varit inne på den här bloggen i alla fall!
Men saken är den att jag haft bättre saker för mig, som att jag varit i Göteborg
och träffat min fina pöjk, vilket har resulterat i noll bloggning..
Jag gjorde i alla fall ett tappert försök därnere men icke, publishme ville inte
öppa sig för mig och låta mig skriva en endaste rad.

Har i alla fall haft det jätte bra i Göteborg!
Fan va man hatar Borlänge när man varit i en större stad, den här staden har
ju lixom ingenting? eller? ge mig nått?

Om några år kanske man i alla fall försöker ta sig härifrån och får ett lite roligare
liv till på köpet. kan man ju hoppas i alla fall, finns ju med på kartan om man säger så..

Och vad har vi gjort i Göteborg då?
Jo.. vi har varit på vattenpipscafè, jag och Amina har yrat runt i stan som två apor på
jakt efter en klase bananer, varit på liseberg och sett många julejus, varit ut på galej,
till sist det bästa av allt; Jag fick träffa Sherif! En månad kvar tills nästa gång vi ses..
Det är tungt, men det är värt varenda sekund..

Nej nu ska jag gå ut med nadja och ta en zut, ha de bra!
Hoj hoj brudar och.. killar? (vet i alla fall en)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0