För första gången känner jag mig peppad!

När jag vaknade upp imorse var det med en klump i magen, en sån
där degig en, en sån där klump som var full av oro och ångest, har jag gjort
rätt val med att starta om på ny kula med bloggandet? ÅH YES!
Det mina vänner, var rätt val, jag loggade in på min kära sandrasnyheter och
möttes av en drös med kommenterarer! (dom flesta av amanda) men lika glad är
jag för det, glad över att några därute sitter heta av spänning och bara väntar på
ännu ett inlägg från mig. Och det verkar faktiskt som att det finns några stycken i alla fall. KUL!
För första gången på år och dar känner jag mig pepp på att skriva. tror jag?

Jag är fortfarande sjuk idag, dinglade upp en sväng innan åtta och ringde in en liten
sjukanmälning till mitt käraste jobb. Dingla tillbaks till sängen igen där jag slocknade som
ett litet barn, men innan jag visste ordet av så ringde det på telefonen. Det var Nadja, pigg
som en lärka som ville att jag skulle hänka till Amanda och kolla när dom tränade in någon
slags dans. Men sjuk som jag är så tackade jag strikt nej till erbjudandet i hopp om att jag
någon gång ska bli frisk och slippa slajmet i halsen och den sprängande huvuvärken.
Så nu har jag kurerat mig med två pösar halstabletter och lite ipren, ska dundra på Svt play
och kolla på Andra Avenyn, då kan man ju inte annat än bli frisk, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0