Fredag en underbar dag

Fredag är en sån där skön dag då man vet att man har hela helgen
framför sig, visst? jo tjena, inte om man ska jöbba och knega hela helgen..

Idag vaknade jag i alla fall tidigt hemma hos Amojna, har knappt sovit ett
skvatt i natt för de va så jävla kallt, hela jag fick ligga under täcket för att
hålla upp värmen någorlunda där på den enorma madrassen under fönstret.

Sen så bar det iväg till makeup studion, som jag skrev igår så hade jag lovat
Majsan ställa upp som modell och själfallet gjorde jag det, och det var riktigt
KUL! Tänk va lite smink kan göra? det är ju nästan sjukligt..
När jag tittade mig i spegel innan sminket överöste mig så tycket jag att jag
såg ut som en föråldrad kärring i åttioårsåldern,
men jag kunde senare konstatera att jag va söt som en porslinsdocka med allt detta smink!

Ikväll blir det och dra ner till bakfickan med tjejerna och snacka och ta en bärs, eller tre?
Nej men jag ska i alla fall ta det lugnt ska ju som sagt jobba imorgon, snark.

Mindre än en vecka kvar tills jag får se min bibbi igen!

Nej nu ska jag ta och göra nått vettigt här ruttnar man ju bara..
Ha en fin dag!




Kommentarer
Postat av: marre

tack för att du kunde ställa upp :) <3

2008-11-22 @ 09:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0