Nu var det dags för natta

Men inte dags för natta vart som hellst utan hos Amina Sollie som
ligger och snick snackar med sin knäppa karl som ligger och pratar
svengelska och låter som sju moskèer tillsammans.

Imorgon har jag i alla fall lovat att ställa upp för min vackra Mariello
som smink modell på hennes slutprov, det ska bli roligt, därför är det nog
dags att lägga sig så man inte ser ut som ett bombnedslag imorgon då
och sabbar hela grejen för henne. Haha!

En vecka kvar idag då sen bär det av till Göteborg till min Älskling,
längtar så mycket, men snart! <3

Så annars idag har jag inte gjort så fasligt mycket, utan mest knegat på
biltema osv. Längtar så mycket efter att vara ledig, vill ut och ha roligt med
polarna, känns som de va tusen år sen fast de bara va typ två helger sen
man va ut på galej och galenskaper. Men men får väl ta igen det sen när man
blir ledig, vilket kommer dröja ett bra tag, men pengar eller? det är ju inte allt
känns det som ibland. Men mycket är det, man ska ju inte ljuga..

Får se vad som händer annars imorgon, det visar sig.

Sååo, sov sött boys and girls!

Godnatt, en puss till min babe som garanterat kommer att
läsa dehär senare, moha!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: sherif

sötttttttttttttt

2008-11-21 @ 16:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0