Nyfödd och sjuk

Ja, man känner sig nästan lite.. "Pånyttfödd"
när man har tagit sig i kragen och startat om från början?

Jag har faktiskt fått frågan om varför jag vill börja blogga på en ny blogg,
och varför jag inte kunde köra de vanliga rejset på Åhlén bloggen,
saken är den att jag har vaknat upp ur mitt ide eller va jag ska kalla det,
Jag känner att det har hänt så mycket nya grejer i mitt liv så nu vill jag starta
om på ruta ett, kanske blir ännu en blogg om det händer något mer nytt i mitt liv.
Nerå, dehär blir min andra och sista blogg faktiskt..

Idag då, jo då får ni nämligen ha lite översikt med att jag är sjuk och har sån
svindlande huvudvärk att jag håller på och lyfta från stolen och flyga baklänges
samtidigt som jag gör en karatespark rakt in i väggen så att det går hål och jag
kommer ut på andra sidan..

Men jag lovar er,
Imorgon mina vänner, Imorgon.



ja, som ni ser så mår jag inte alls bra idag..

Kommentarer
Postat av: amanda

söt bild =) trots att du grimaserar så är den ändå söt! d:

2008-11-17 @ 23:20:45
URL: http://amandaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0