Sammanfattning av helgen

Ja, nu har man blivit en av några tusen blogg svikare igen.
Inte bloggat på nån dag nu men ska försöka ta mig i kragen nu igen då.

Jobbat har man gjort hela helgen åxå, helt okej, fast igår va de riktigt kämpigt
eftersom man va lite smått bakis efter en kväll med tjejerna!
Skönt att komma ut fast jag måste ju ge min sanning av det hela och säga
att jag inte får ut ett skit av att vara ute i den här skithålan för det är så jävla tråkigt,
fan samma folk och kända ansikten vart man än kollar, hur kul är det? KASST!

Igår va jag hem till kessan och lagade mat och kollade på två filmer, en va dålig,
och en va bra. Nu har hon tatt sitt pick och pack till Russia för att stanna där en vecka.

Happ, nu har jag inget mer att säga för idag då,
vi hörs imorrn tjajor o killär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0