Here we go again, eller?

Jahapp, då var man här igen då, fast i bloggningens fruktade värld.
Det är nu de börjas igen, detta eviga tänkande om vad man ska skriva,
hur man ska skriva, och detta suddandet.. Mitt pekfinger har redan vidrört
suddknappen så många gånger att jag nästintill har sendrag i fingret,
han bara skriker, mitt pekfinger, skriker att jag ska sudda ut allting för att
jag är en värdelös skribent, men min lilla hjärnahalva skriker någongting helt annat.
"Sandra, din skit, skriv på nu, bloggvärlden behöver dig!" och mitt i denna förvirrelse så
ingriper hjärtat och vill säga sitt; "Sandra, din lodis, come on, you can do it!"
så tja, jag kör på helt enkelt, jag är med i spelet, med i matchen,
och den här gången tar jag hem segern!

Sandraahlen bloggen kommer att utrotas,
inom en väldigt snar framtid..

Nu har jag bara några frågor till er, om det finns några ni?
Är det något ni önskar av mig, någon speciell läsning?
Några frågor som kommer dyka upp? Någon som kommer
kommentera mina inlägg överhuvetaget?

Nehej nä okej.

Med detta säger jag,
Sandras nyheter är härmed invigt!


Kommentarer
Postat av: amanda

jag kommer självklart vara en trogen läsare (nördvarning på mig där) och kommentera kommer jag också att göra. welcome back! haha, seriöst. jag måste se över mina nördrepliker ..

2008-11-17 @ 23:18:08
URL: http://amandaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0