Äntligen lite ledigt

Gjorde sista jobb dagen idag, på ett tag i alla fall så nu har man
lite ledigt i helgen, både välbehövligt och underbart skönt!

Ihelgen ska jag försöka och hinna med lite grejer så man känner
att man fått någonting gjort för en gångs skull! Börjar dagen imorgon med
att dra till gymmet och kör ett hård pass med Amina, svetten skall flöda!
Sen ska jag hem till mor och far och fixa in dom där bilderna på en skiva
som jag skrev igår, så träffa Nadja som jag med skrev igår, haha!
Kanske vi drar en sväng till borlänge marknad och kollar läget, det visar sig! :)

Var och kollade efter converse idag, min storlek finns ju inte någonstans?
Så jobbigt, jag vill verkligen ha ett par och jag tänker ta mig råd att köpa ett par
också, bara jag hittar en storlek någon gång..

Förövrigt så är saknaden lite extra stark ikväll efter min pärla,
så därför ska jag för "omväxlingsskull" slänga upp en bild här.
En vecka kvar nu, bara att "rida ut stormen" så att säga..

Nej nu ska jag sova så att jag orkar upp imorgon.

Godnatt! <3



<3 loveli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0