Lite tidsfördriv

som jag snodde från en annan bloggare.

Du heter: Sandra
Ditt smeknamn: Åhlén tror jag är det vanligaste och fulaste
Låt som när du är ledsen sörjer till: Ingen speciell, men det blir mycket lugna låtar
Beroende av: Får man svara sin pojkvän?
Vad får du oftast komplimanger för: Mina ögon och mina ben.
Hur imponerar man på dig: Räcker med att man har humor och kan spela gitarr, haha
Brukar du skratta för dig själv: Händer ofta, men mest skrattar jag åt mig själv
Vad står det i ditt senaste mottagna sms: "vad gör du sötnos?"
Vart bor du: Borlänge, men inte länge till hoppas jag
Äger du några converse: Nej men vill så gärna ha ett par vita, ge mig någon?
Sprit, vin, cider eller öl: Cider
Är du allergisk mot något: Katter och pollen
Vem ringde du senast: Mamma
Antal timmar sömn inatt: 8
Sov du ensam: Aa eller nja, min stora nalle också såklart
Brukar du komma i tid: Ja om man bortser från idag, ha ha
När blev du fotad senast: En vecka sen, något sånt
Hur känner du dig nu: Lite trött och kramsjuk
Vanligaste färg på dina kläder: Förut skulle jag nog svarat svart i alla fall, men vet inte nu
Vad tycker du om dina fötter: Fötter är bland de vidrigaste som finns, hatar fötter
Vad saknar du: SHERIF <3
Rakar du benen: Jo men det gör jag faktiskt 
Är du blyg: Nja beror totalt på situationen
Vill du hellre ha brev än mejl: Brev är mycket roligare
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det gör jag, utan tvekan
Har du spytt offentligt: Har väl hänt ett antal gånger ja
Är du nöjd med ditt liv: Jadå nästan så
Vad gör du imorgon: Jag tvättar och städar, sen bjuder jag mamma och pappa på fika
Vad är det värsta du vet: Lögner, falska och dryga människor
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Angelina Jolie
Vad är det finaste du fått i livet: Min lillebror, som nu inte är så liten
Hur gammal är du: 20
Tycker du om någon just nu: Kär och galen
Gröna eller röda äpplen: Röda
Vilken tid gick du upp idag: Ehm.. halv elva
Har du sovit i din säng inatt: Ja för en gångs skull inte på soffan
Har du strumpor på dig nu: Nej
Är det okej att gråta: Ja absolut
När grät du senast: I måndags
Bär du glasögon eller linser: Inget av de
Har du någon piercing: Yes naveln
Vill du gifta dig: JAAAAA!
Vill du ha barn: Ja två stycken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0