Bad day goes good day!

Yes, snuskslam bilen kom strax efter jag skrev förra inlägget
så jag kunde både kisselissa och duscha innan jag drog ut
idag, SKÖNT! Någon träning blev det dock inte men på Torsdag!

Jahapp, idag fick jag ett glädjande samtal, på Torsdag får jag
nyckeln till min nya lägenhet, vilket betyder att jag kan börja
flytta in, fyfan va underbart, längtar längtar längtar!

Jag och Kessan lunchade på stan innan vi drog vidare till
kupolen, där fick kessan ett impuls och klippte sig, och
det blev jättefint! Sen satt vi oss och snackade och började
skissa lite inför hennes birthday :)

Träffade mamma och visade träningskläderna jag ville köpa
och hon tyckte dem var fina så med mig hem kom;
ett rosa nike linne, ett par svarta nike byxor, ett par rosa och svarta
nike skor, och en sport bh, så nu kommer det kännas mycket
roligare att gå till gymmet när man har snygga kläder!
Det är skitviktigt för mig.. ytlig? Nä.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0