En dag som alla andra

Ja, så skulle man väll kunna beskriva min dag idag, eller den
har i alla fall varit någorlunda lik de andra dagarna i mitt händelserika liv.

Jobbat har jag gjort som vanligt, dagen på jobbet var sig lik, förutom en
tråkighet och mycket flumigheter från Lina Rajtans sida, haha så smart är hon!
Mor och Far kom och mötte upp mig på jobbet där vi inhandlade lite mer grejer till
min nya lya, bland annat gardinstänger och lite småkraffs som man "måste" ha, enligt mor,
som jag är evigt tacksam för all hjälp och engagemang för att få ut mig ur huset :)
Hon hade köpt fina gardiner och bordsunderlägg (skitsnygga som matchar mina
skinnstolar galant!) Och ihelgen var jag ju på Ikea och gled runt i flera timmar
så därifrån fick man med sig en del fina saker också, bland annat ett
vardagsrumsbord och en tvbänk, och naturligtvis ljus, massa ljus
(för de vet ju alla att de är så billigt på Ikea.) Det är ju nu man lär börja
tänka ekonomiskt eller är jag ute och cyklar?

Mitt nyårslöfte är det HÖG tid att ta itu med, TRÄNING SKALL PÅBÖRJAS INOM EN SNAR
FRAMTID! Amina gav mig ett bra tips att skippa natilus och satsa på friskis istället, billigare,
och mer "ekonomiskt"? 700 kr för termins kort på gym, de passar ju mig som fisken i vattnet!

Oh juste, jag träffade lollo idag, det var trevligt eftersom det var ett tag
sen.. kännts som vi glidit isär lite men det känns alltid lika bra när
vi väl ses igen! tacksam för jag har dig i varje fall <3

Nej nu mina kära vänner ska jag ta och krypa ner i min stora ensamma säng
och drömma mig bort till en bättre värld.

Puss och Pill

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0