Hemma igen

Då var man hemkommen från Göteborg igen då, och det är
med blandade känslor.. Med det menar jag att det är jobbigt
som fan att åka ifrån den personen man håller mest kär i hela
världen och att komma tillbaks hit, men jag vet ju fortfarande att
om några veckor så ses vi snart igen! :) längtar redan..

Har haft det så bra att jag nog till och med vågar säga att dehär
är den bästa gången i Göteborg. Jag är så glad att jag lyckats träffa
en person som får mig må så bra, som förstår mig och som
behandlar mig bra, eller till och med bättre än bäst ;)

Och pirr i magen har man lite grann, denhär veckan får jag nyckeln
till mitt nya liv, haha som ni läst förut så ska jag ju flytta och vasagatan
kommer bli mitt nya hem, kommer bli så fint och bra tror jag!

Nej nu ska jag kanske packa upp.. fastän jag inte vill kännas vid
den där väskan, den får gärna stå tills nästa gång vi ses fast då
kommer sherif hit ju så man kanske ska ha lite rena kläder, haha!

Allt är dessvärre bra(!) förutom detta.. snökaos?



Personen som äger en utav dom större platserna i mitt hjärta. <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hör av dig när jag får komma förbi! =)

2009-01-25 @ 19:32:53
URL: http://sannaholst.blogg.se/
Postat av: Josephine

tack för en god bowlingmatch (fast jag är sämst.. men om jag inte vore det så skulle ni inte verka så bra haha). Kram

2009-01-26 @ 22:18:54
URL: http://jusefajne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0