Ja jag vet, jag skämms

Ja mina kära vänner jag vet, jag borde ha uppdaterat mycket tidigare,
jag har svikit er, mina trogna läsare men här kommer en liten uppdate
i alla fall, läs och njut, eller vad ni nu vill göra!

Igår kom jag hem från Göteborg.. hem till världens ände, världens håla
på jorden.. det sög. Saknar redan Sherif så jag vill stoppa huvet i snön
och inte titta upp förrens nästa gång vi får ses igen.. Den här gången dröjer
det i alla fall inte så länge.. eller jag vet inte men två veckor..
Im so in love, finns nog ingen som gör mig lika glad som honom förutom
Amina Soll-ie! Happ ni kanske inte vill höra mitt kärleks gagg när jag väl
uppdaterar men det har ju faktiskt inte hänt så speciellt mycket..
Oh juste! Jag fick ett jätte fint halsband i julklapp, eller jag fick ett guldhalsband
och ett silver med silverörhängen till, skitfint! <3

Började jobba direkt när jag kom hem igår, från tåget till jobbet, så man
faller väl sakta tillbaks till tillvaron i jobb träsket och glömmer bort att
leva livet som man egentligen borde!..

Mer då, ja, nu är det mindre än en månad kvar tills jag flyttar, ska bli
så jävla skönt så jag finner inga ord, så imorgon ska jag köpa en dator
tror jag så jag har nått att uppdatera den här lilla trasbloggen på och så
ihelgen ska vi till IKEA och där ska jag shöppa löss!
Snart kommer nog mitt köksbord och stolar också, fina firren.

Nej nu ska jag ta en cigg och vänta på Amina sen ska vi hem till henne
och lämna av gamkatterna och sen hitta på något.

Puss på er :)



Alltså jag behöver lite värme och så behöver jag bli lite brun..
Skänker en tanke till mina sketna vänner som ligger på playan i malaysia
och suger på en drink i solskenet och som lämnade mig kvar här..
Mitt i Sverige.. I dalarnas län, i en liten pissig snorkall (-20) håla :)

Kommentarer
Postat av: amina

Ååååååååh fyfan vilken bild

2009-01-06 @ 14:00:45
URL: http://aminasollie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0