Sandra goes work as usal

Ja det är sant, nästan det enda som existerar i min lilla värld
verkar ju vara jobb, inte sant? men jag ska inte klaga när jag har ett,
inte många som har det i den här låg konjekturen. Man har ju fina
arbetspolare åxå som får dagarna att rulla runt hur tråkigt de än må vara.

Efter jobbet ska jag till Amina och hon ska färga håret på mig, ska
låna hennes mp3 åxå eftersom dryg danne kom på mig med att ha
snott hans.. fan blir så arg på han ibland så jag vill strypa honom!

Nej nu ska jag käka nått sen gå in i duschen och dra mig till worket.

Hoppas ni får en fin dag!

puss



den bjuder jag på, jag och en del av mitt jobb, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0